EDUCATION



As an artist-educator, he explores both theoretical and practical approaches to new ways of transmitting knowledge in the performing arts. His work integrates the search for innovative methods and alternative ways of thinking about teaching within this field.

He regularly collaborates with academic institutions as well as more independent structures such as theater groups, collectives, and studios. These spaces allow him to share knowledge and experience in the performing arts. This critical and active role has enabled him to develop specific tools to support the creative processes of other artists and contribute to institutional programs.

"I am interested in designing educational content through the creation of new work methodologies. This approach allows me to deepen my own knowledge and systematically organize the creative tools I have discovered over recent years."

Como artista-educador, explora tanto teórica como prácticamente nuevos enfoques para la transmisión del conocimiento en las artes escénicas. Su trabajo integra la búsqueda de procedimientos innovadores y formas alternativas de pensar la enseñanza dentro de este campo.

Colabora de manera constante con el entorno académico, así como con estructuras más independientes como grupos de teatro, colectivos y estudios. Estos espacios le permiten compartir conocimientos y experiencias en las artes escénicas. Esta posición crítica y activa le ha permitido desarrollar herramientas específicas para acompañar los procesos creativos de otros artistas y contribuir a programas institucionales.

"Me interesa diseñar contenidos educativos que surjan de la creación de nuevas metodologías de trabajo. Este enfoque me permite profundizar en mi propio conocimiento y sistematizar las herramientas creativas que he ido descubriendo en los últimos años."
2024/25

CAMINS VIUS   QUAN JO DIC AMOR
Proposta per a 1er i 3r d'ESO i Batxillerat Artístic de l’Institut Baldiri Guilera - El Prat de LLobregat - ES

INSTITUT DEL TEATRE DE BARCELONA   Pràctica de texT II
GRADO DE ARTES ESCÉNICAS ERAM  ÀMBIT DE CREACIÓ III